In The Wick Of Time

 
 
Det började som en butik på Etsy som sålde doftljus inspirerade av olika böcker, tv-serier, filmer och liknande och nu har de en egen hemsida där de säljer sina ljus.
 
Och idag släppte de tre ljus inspirerade av den nya Lord of Shadows-boken av Cassandra Clare, eller ja, inspirerade av The Dark Artifices-serien överhuvudtaget. OCH JAG VILL HA ALLIHOPA!!!
 
Särskilt Parabatai såklart för det är ju ett ljus som passar genomgående alla Shadowhunters-böckerna men allra helst skulle jag vilja ha alla tre. 
 
Så ja, om någon är på jakt efter en bra födelsedagspresent till mig eftersom jag fyller år om lite mindre än 2 månader så har ni ett jäkligt bra tips här... hehehe...
 
Hade jag haft råd hade jag klickat hem dem själv på en gång men jag och Marcus satsar ju på att spara pengar nu så jag får snällt hålla tillbaka, känner mig jäkligt duktig faktiskt - haha!
 
2017, Sofie vill ha | |
Upp