In The Wick Of Time

 
Hej på er!
 
Äntligen helg! Jag har varit så fruktansvärt trött den här veckan, inte på morgonen eller på jobbet men efter jobbet. Oj, oj, oj! Igår däckade jag på Marcus när vi tittade på Taboo så när det var slut gick jag in och la mig i sängen och somnade nästan på direkten. Blev inte mycket gjort igår med andra ord.
 
Men tack vare det var det noll problem att komma upp idag så jag har betalat räkningar och nu ska jag packa lite för om ca en timme åker vi mot Småland för idag är det äntligen dags för revy! Ska bli så himla roligt att se! :D
 
För att nämna doftljuset på bilden här ovan också... Jag beställde det här ljuset från Etsy i slutet av November. Butiken heter In The Wick Of Time och de har doftljus inspirerade av filmer, tv-serier, böcker m.m. och jag som älskar allt sånt blev ju helt kär i ljusen så jag vara bara tvungen att beställa hem ett trots den alldeles för dyra fraktkostnaden...
 
Hur som helst, jag beställde The Holiday Cottage som doftar brasa och varm choklad och såklart är inspirerad av min favoritjulfilm - The Holiday. Tanken var ju att ljuset skulle komma fram lagom till jul så jag skulle kunna bränna det då men tyvärr var det lite försenat så det kom fram först för några dagar sen xD
 
Men gott doftar det i alla fall så jag tänker väl att jag sparar det till nästa jul i stället! ;D
Nu är jag sugen på att beställa fler ljus! Tycker som sagt att idén är så himla härlig! :D
 
Utbudet varierar lite från och till men de har bl.a. haft doftljus inspirerade av Game of Thrones (som jag vill köpa och ha stående vid mina böcker), The Nightmare Before Christmas, Once Upon A Time, Gilmore Girls m.m. :) 
 
Butiken hittar ni HÄR om någon blir nyfiken.
Jag älskar Etsy! Finns så mycket kul där! :D
 
2017, Sofie shoppar | |
Upp