Nytt i garderoben från Primark och Skopunkten

(insåg att jag inte lyckats få upp det här inlägget ännu så nu kommer det, lite sent ;p)
 
Det blev ju som sagt lite shopping på Primark trots att jag inte var på topp och innan vi åkte iväg till England hade jag även köpt lite nya vår/sommarskor på Skopunketen så jag tänkte att jag kunde visa alltihop i samma inlägg idag! :) 
 
 
Lite nya toppar! En av anledningarna till att jag älskar Primark är för att de ofta har den här typen av "nördiga" t-shirts - alltså med olika tryck från exempelvis filmer, band, tv-serier och liknande. Och jag älskar ju sånt!
 
Så det blev lite Harry Potter-inspirerat, Beauty and the Beast-inspirerat, Superman, Batman och så kunde jag inte undvika att köpa en Pink Floyd t-shirt när jag såg den också. Det är ju pappas favoritband och jag tycker faktiskt också att dem är rätt så bra! ;)
 
Den andra anledningen till att jag älskar Primark är att de har MASSOR PYJAMASAR! Så det blev några stycken...
 
Den här är så himla mysig och är inspirerad av Fantastic Beasts and Where To Find Them...
 
De som känner mig vet att jag älskar allt som har med sjöjungfruer att göra så den här var jag ju bara tvungen att köpa!
 
Och så den här!!! Alltså, huuuur söt?
 
Strax innan vi åkte till England så gick jag också bananas inne på Skopunkten så jag tänkte att jag kunde visa er vad jag köpte där också!
 
Förra sommaren köpte jag två par av den här skomodellen och jag ÄLSKADE dem och bar dem i princip hela sommaren och nu är de sådär äckliga och luktar ni vet som tygskor gör efter en säsong. Så jag passade på att köpa nya och den här gången bestämde jag mig för att köpa dem i alla färger jag gillade så det blev totalt 5 stycken par! Så nu har jag skor så det räcker till i sommar :D
 
De kostar bara 99 kronor/styck och med Skopunktens rabatter så blir det ju rätt billigt, betalade ca 350 spänn för alla fem par! Lätt värt det! :D
2017, Sofie shoppar | |
Upp