Nyklippt hår

Hej på er!
 
Nu börjar helgen lida mot sitt slut, men vilken fantastisk helg det har varit! Det har känts lite som en minisemester för vädret har ju varit så härligt och jag har verkligen försökt njuta och bara tagit dagarna som de kommer!
 
Torsdag och fredag bestod ju främst av städning vilket var välbehövligt!!! Det känns så skönt att starta nya veckan med en helstädad lägenhet! På torsdagen blev det ju även en tur till Texas och bio vilket var supertrevligt!
 
Igår var dock den mest händelserika dagen. Då var vi hos pappa och firade hans födelsedag vilket var jättemysigt och sedan blev det en spontanutgång som blev hur trevlig som helst! Har lite bilder från igår så tänker att det får bli ett eget inlägg efter det här! :)
 
Idag vaknade jag först vid 11!!! Så länge sover jag väldigt sällan men med tanke på att jag inte kom i säng förrän vid 4 ungefär så är det ju inte så konstigt att jag sov så länge. Sedan fotade jag lite till bloggen och sminkade mig och sedan gick jag ner till stan och klippte håret. Det blev ingen större skillnad, klippte mest bort lite slitna toppar, jämnade ut längden och sedan klippte lite kortare fram vid ansiktet för att få till lite mer av en ordentlig frisyr. Så jag är nöjd! Köpte även lite sommarkläder till jobbet och 4 par örhängen!
 
Nu under kvällen har jag bara tagit det lugnt. Jag och Marcus spelade lite Mario Kart, jag har renbäddat sängen, målat naglarna och packat väskan inför imorgon. Jag har öppning imorgon så känns lika bra att ha allt förberett och klart så jag bara kan gå upp och gå hemifrån direkt typ, haha!
 
Ska försöka komma i säng senast 10 eller något sånt också tänkte jag så jag inte är allt för trött imorgon bitti.
 
Hoppas att ni också har haft en bra helg!
2017 | |
Upp