Mätt i magen

En bild från när jag var frisk och Marcus och jag söndagsmaskade tillsammans! ;D
 
Hej på er!
 
Är allting bra med er? Här fortsätter det att bli bättre hela tiden och jag ligger nu i sängen proppmätt i magen efter att ha pillat i mig några mackor! Jag kan inte påstå att jag har någon direkt matlust ännu och viss mat smakar tyvärr fortfarande konstigt (exempelvis mjölk, buhuu! Är så tråkigt att det smakar så illa när man är sjuk...) men nu äter jag så mycket jag kan ändå för att få tillbaka min energi! :) 
 
Idag har jag varit på vårdcentralen också och fått sjukintyg för idag och imorgon, det var inga problem alls. Jag är ju så irriterande nojig så jag spenderade ju hela morgonen med att oroa mig för att de inte skulle anse att jag var tillräckligt sjuk för att vara hemma typ för jag inte har feber eller asont i halsen längre så hela förmiddagen gick ju åt till att stressa upp sig och sen var det ju såklart inga konstigheter när jag kom dit... Usch, vad jag hatar att jag övertänker och nojar över så mycket skitsaker! xD 
 
Men jaja, nu har jag intyg i alla fall så jag får sjuklön även för de här dagarna. Eftermiddagen har jag spenderat med Marcus. Det är skönt att han har jobbat dag den här veckan och kommit hem skapligt så man haft någon att umgås med! :) Vi har bl.a. tittat på Bones och ätit isglass. Nu är han och köper mat och hämtar paket till mig (hihi) och när han kommer tillbaka ska vi se mer Bones! :) 
 
Jag har även tittat på en dokumentär nu precis på SVT - "Fallet Kevin". Det var jäkligt intressant och jag älskar den typen av dokumentärer så den kan jag rekommendera! Ser fram emot att se de kommande två avsnitten och se hur det slutar... 
 
2017 | |
Upp