Lord of Shadows

 
Hej på er!
 
Hoppas allt är bra med er?
Med mig är det toppen! Jag är frisk igen och har dessutom långledigt, wohoo!
Det är ju röd dag idag och imorgon har jag tagit kompledigt så det blir 4-dagarshelg - så skönt!
 
Jag har startat helgen på bästa sätt, med att läsa Cassandra Clares nya bok Lord of Shadows, del 2 i The Dark Artifices-serien! Jag fick hem boken igår och jag har ju väntat på fortsättningen sen första boken släpptes förra året så JAG ÄR SÅ TAGGAD!!!
 
Har läst ca 120 sidor hittills och den är så bra! Alltså jag vet inte vad det är med Cassandra Clare men jag bara älskar allt hon skriver, hon är så jäkla bra!
 
Tog en paus nu för att blogga lite men hoppas på att hinna läsa ett kapitel till sen innan det är dags att börja städa här hemma. Vi har inte storstädat lägenheten på flera månader så jag bestämde att eftersom både jag och Marcus är lediga nu så ska vi börja ledigheten med en rejäl storstädning. Det ska tamefan bli kliniskt rent här hemma! För jag är trött på att leva i ett halvstädat hem, haha!
 
Så det är planen idag. Vi har även pratat om att belöna oss med lite god mat på Texas och kanske bio sen när vi har städat klart. I så fall blir det att se nya PotC-filmen, iiiih!
 
Vi hörs senare!
 
2017, Sofie läser | |
Upp