Pizza-time!

Hörrni! Jag har jobbat på bra med min att göra-lista idag!
 
Jag har gått igenom alla bilderna från Gran Canaria och skrivit inlägg (det sista inlägget tidsinställde jag till imorgon så att inte varenda inlägg skulle komma idag...) vilket tog typ 3 timmar, uj uj uj! Skönt att ha det gjort! Fotoboken har jag dock inte orkat påbörja men koden räckte till sista april så jag tänker att jag ju kanske inte måste göra den i helgen då...
 
När jag var klar med Gran Canaria-bilderna satte jag mig i alla fall och sminkade mig och sedan satte jag igång och städade i köket och satte igång en tvättmaskin, sen rensade jag i köksskåpet och därefter vidare till garderoben så nu är det ordning där också!
 
Så nu tänker jag att det får räcka med listan idag och så blir det bara att slappa nu resten av kvällen!
Har beställt pizza som jag hoppas kommer så snart som möjligt för jag är göööörhungrig!
 
Har även bokat in en dejt med mamma imorgon så hon kommer hit till Norrköping imorgon så ska vi ta en sväng på stan! Perfekt när det ska bli så fint väder också! Blir nog mysigt! :) 
 
Vi hörs!
 
2017 | |
Upp