Förvirrad och nylagad...

(Inlägget som jag trodde att jag publicerade i tisdags men som jag uppenbarligen inte gjorde...)
Hej på er!
 
Idag är det tisdagen den 7:e mars vilket betyder att idag fyller min kära bror Jimmy 30 år!!! Herregud, vi börjar bli gamla... 
 
Hur som haver, i helgen hörde mamma av sig och berättade att han skulle ha lite firande hemma hos sig och frågade jag och Marcus skulle komma. Självklart! svarade jag för det ville vi ju!
 
Sen igår skriver mamma vid 5-tiden "När kommer ni?" och då säger jag att vi åker efter att Marcus har slutat jobbet vid 3.... Då skickar hon en bild på Jimmy, pappa och farmor... De firade alltså Jimmy igår och jag hade uppenbarligen inte läst ordentligt utan trodde vi skulle fira idag....
 
Har nog aldrig gjort en sån miss tidigare, herregud! Virrigt värre!
Hur som haver, vi kunde inte åka dit igår för vi stod och lagade mat och väntade in matleverans från Coop så jag och Marcus åker dit själva idag i stället och bjuder brorsan på pizza och visar vårt nya Nintendo Switch, hehehe! ;D 
 
Idag slutade jag förövrigt redan vid 12, kompade då jag skulle vara hos tandläkaren vid halv 1. Hos tandläkaren lagade jag två av mina hål och det gick bra, det gick snabbt och smidigt och kändes ju inte ens. Jag hade för mig att det skulle vara värre, haha!
 
Det som var mindre kul var dock att en av tänderna hon lagade visade sig vara djupare än hon trott vilket innebär att den måste rotfyllas... FML. Det är inte mycket att göra åt men det är ju sura pengar alltså. Och vad jag har hört är inte ingreppet särskilt roligt heller... Men men!
2017 | |
Upp