Semester

Agnes och jag <3
 
Hej på er!
 
Det känns som det är lördag men det är det ju inte... 
Anledningen till att det känns så för min del är för att jag har smygstartat min semester!
 
Tanken var ju att jag skulle stå tillsammans med Marcus på Gröna Lund och se blink-182 spela live typ precis nu, något jag har drömt om att göra i över 10 år nu, men icke.
 
För några veckor sen fick de nämligen för sig att ställa in samtliga spelningar här i Skandinavien. Kul, kul. Nej då, jag är inte alls bitter...
Nae, men alltså... jävligt surt! Jag blev otroligt besviken och ledsen och slängde mig i Marcus famn när han kom hem från jobbet dagen då de ställde in.
 
Men vi bestämde oss för att eftersom det redan var klart med ledighet för bådas del så kör vi helt enkelt lite smygstart på semestern de här dagarna, så idag har vi varit helt lediga, och är det imorgon också, och på fredag såklart eftersom det är midsommarafton då!
 
Eftersom jag slutade tidigt igår och Marcus skulle jobba kväll bestämde jag mig för att ta vara på min ledighet och åkte direkt till Motala efter jobbet för att hälsa på Josse, Linus, Agnes och så lillen i magen såklart, hihi! Det är alltid lika mysigt! Och Agnes börjar bli så himla stor och så mycket mer social nu, det är så himla kul att se! 
 
Jag fick dock skäll av Josse för att jag inte har bloggat på den här bloggen på så länge så det lovade jag att göra idag. Så det är alltså vad jag gör nu. Färgar håret gör jag också för den delen, kände att det behövdes nu innan midsommar och Bråvalla och allt kul som händer framöver!
 
När jag var i Motala tvingade jag dessutom hela familjen Strand att ställa upp på fotografering så när jag har färgat håret och duschat sen tänkte jag sätta mig och kika igenom och redigera några av bilderna! :) 
 
Oops.... kom på nu att jag har glömt ställa alarm för hårfärgen... undrar hur länge jag har suttit med den i nu...
Får springa och kolla hur det ser ut!
 
Vi hörs!
2017 | |
Upp