Semester!

Wohooo!
 
Nu har jag äntligen semester och det är så jäkla skönt!
Har haft semester sedan i onsdags och har redan hunnit med en massa kul!
 
Direkt efter jobbet i tisdags åkte jag ut till Söderköping för att vara hundvakt åt Dogge, Ruffe och Myggan!
 
Jag sov över till onsdagen och passade på att utnyttja det faktum att det var fint väder och att det Lennart och Lotta har både altan och stor trädgård så jag spenderade större delen av dagen utomhus, liggandes i en solstol och läsandes en bok! Väldigt skön start på semestern!
 
På torsdagen åkte jag, Marcus och Anna och plockade jordgubbar på Ringstad Gård!
Mysigt och gott!
 
Kvällen spenderades hemma hos pappa och Ingalill som bjöd på smarrig födelsedagsmiddag för mig då de är bortresta på tisdag när jag fyller år. Det blev grillade hamburgare och så glass och jordgubbar till efterrätt. Så himla gott och så mysig kväll!
 
Igår fortsatte födelsedagsfirandet här hemma tillsammans med Marcus, Anna, Christian och Tom!
Vi grillade och drack och umgicks, drack bland annat den här härliga drickan som jag fick i present av pappa och Ingalill! ;D
 
Sedan drog vi till Hugos där Björn Rosenström spelade och JA, det här är en bild på Anna, Björn och jag! Hur coolt?! ;D
 
Idag har det inte blivit mycket gjort dock. Sovit bort halva dagen och sedan bara legat och glott på Vänner typ, hehe!
Men det är skönt med såna dagar också, särskilt efter en utekväll! ;) 
 
2017, Sofie lyssnar på | |
Upp