NEW IN

Jag shoppade lite på H&M's rea häromveckan och igår fick jag hem paketet.
Blev nöjd med allting så det är ju awesome! Älskar att shoppa billigt! ;D
 
Det här köpte jag:
 
Ett gäng nya örhängen, såklart! ;)
Tycker de svarta är sjukt snygga!
 
Inför Bråvalla köpte jag mina första chokers, visste inte vad jag skulle tycka om det men det är ju fasen snyggt alltså! Så jag köpte några fler! ;D
 
Köpte mig en beige väska för ovanlighetens skull. Har bara svarta sen innan så det är väl trevligt med lite variation!
 
 
Tidigare i år köpte jag en body på H&M och jag har älskat att använda den nu under sommaren! Därför tänkte jag att jag skulle shoppa på mig några fler bodys så det blev sex stycken! De två kortärmade med snörning är likadana som den jag har, bara i andra färger. De andra är helt nya!
 
2017, Sofie shoppar | |
Upp