I'm alive!!!

Hej på er!
 
Bråvalla är över och det var SÅ JÄKLA ROLIGT och jag tycker det är så sjukt tråkigt att de har ställt in festivalen nästa år för jag vill tamefan gå igen alltså. 
 
Jag trodde verkligen inte att festivaler var min grej men det var underbart ju?! Det bästa var liksom bara hela stämningen, alla var så glada och peppade! Vi har liksom en video där vi har typ en hel Lejonkungen-konsert tillsammans med flera andra tjejer inne på toan, vart händer det annars liksom? Hahaha! 
 
Jag älskade det verkligen och ångrar att jag inte har gått tidigare år! 
 
Måste lägga upp en bildbomb här på bloggen med bilder från festivalen och sedan måste jag nästan göra en liten video med några av videoklippen också, dock kanske jag inte laddar upp den utan bara behåller den för mig själv, hehe ;D
 
Hur har det gått med foten då? Kanske några av er undrar?
Det har gått skapligt, jag har haltat runt hela festivalen men jag slapp kryckor och med lite alkohol i kroppen kunde jag till och med hoppa lite på konserterna, haha! Och den har inte blivit direkt sämre efter Bråvalla men den är inte heller helt bra än.
 
Idag var första dagen jag jobbade sedan jag stukade foten och det gick bra, men det kändes mer i foten än vad jag trodde det skulle göra. Grejen är att det gör inte så ont när jag går och inte heller när jag sitter ner (i rätt position, i fel position gör det ont xD) men däremot när jag står stilla gör det rätt ont och vi står ju en del på jobbet så.
 
Nu jobbar jag i alla fall hela den här veckan och sedan måndag-tisdag nästa vecka och sedan har jag 2,5 veckors semester, så skönt!
 
Imorgon ska jag bara vara på min förskola och kunna städa och plocka inför hösten så det blir en rätt lugn dag. Resterande dagar är jag dock på sommarförskolan som vanligt men det är ju färre barn så det är ganska lugnt där också! ;) 
 
Nehe, nu hade jag visst glömt trycka på publicera.
Blir att käka lite mackor och mysa ner mig i sängen nu så jag blir lite trötter.
 
Vi hörs!
2017 | |
Upp