Game of Thrones

Hej på er!
 
Klockan är redan 9 och det känns knappt som jag har gjort någonting alls idag! Men det beror nog på att jag har legat i soffan och tittat på Game of Thrones större delen av dagen... ;) Jag ville ju hinna se senaste säsongen innan vi skulle se det nya avsnittet idag, och det gjorde jag! Jag såg 2,5 avsnitt igår kväll/natt och sedan såg jag resten idag. 
 
Direkt efter sista avsnittet åkte vi ut till Ingelsta för att byta ett par gummistövlar som jag fick av pappa i födelsedagspresent som tyvärr inte passade, sedan tog jag en sväng till Jysk och sedan handlade vi lite mat och fika inför morgondagen. Imorgon fyller jag nämligen år så då kommer det hit lite gäster som ska bjudas på mat och fika! ;)
 
När vi kom hem åt vi pizza och såg det nya avsnittet av Game of Thrones och sedan har jag bara pysslat här hemma. På Jysk köpte jag ÄNTLIGEN duk och tabletter till vårt köksbord, jag hade ju tänkt göra det precis när vi hade skaffat bordet men sen har jag inte hittat något jag har gillat.... Men imorse satt jag och surfade runt och hittade en hel del fint på Jysk så dit åkte jag och kom hem med både en löpare och sex tabletter och det blev jättebra! Ser så mycket mysigare ut nu vid bordet!
 
Vi köpte även ett par nya orkideer eftersom våra har varit döda nu i typ ett halvår... 
 
Nu ska jag hänga lite tvätt och sedan måla naglarna och sedan tänkte jag mysa ner mig i sängen framför ett gäng YouTube-videos!
 
Vi hörs förmodligen imorgon igen! :) 
 
2017, Sofie shoppar | |
Upp