Tisdag

Alltså, Katniss är för söt ibland alltså! <3
 
Hej på er!
Idag var jag tillbaka på jobbet igen. Jobbade till halv 5 och sedan tog jag mig hem i snöstorm typ, kunde knappt se när jag gick för det snöade så himla mycket... Isch! Efter December är jag inte särskilt intresserad av snö så hade gärna skippat den, det är dock roligt för barnen på jobbet så på så sätt är det ju kul med snö, men annars - njaa!
 
Efter jobbet har jag bara legat i soffan och käkat och tittat på tv-serier.
Jag och Marcus såg näst sista avsnittet av Westworld, sparar det sista till imorgon! Så spännande nu! Marcus hade köpt hem Angry Bulls-burgare som vi åt till det. Sedan kom Anna ner och vi såg det första avsnittet på säsong 2 av Shadowhunters! Det var helt okej så det känns lovande. Första säsongen började ju katastrofalt för att sedan bli lite, lite bättre framåt slutet. Hoppas på att serien bara fortsätter förbättras nu under andra säsongen...
 
Nu har jag bäddat ner mig i sängen och tänkte sätta på lite Vänner och sedan förhoppningsvis sova ganska snart. Har öppning på jobbet imorgon så det blir att gå upp tidigt! Har dessutom lite huvudvärk och lite ont i halsen så känns som en bra idé att vila så mycket som möjligt.
 
Vi hörs imorgon igen!
2017 | |
Upp