Saker att se fram emot under 2017

Redan nu har jag en hel del roligt inplanerat för 2017 som jag tänkte att jag skulle dela med mig av idag! Tycker det gör så himla mycket att ha saker inplanerade och se fram emot, man blir lite extra pepp på allt då, haha! ;D
 
Daisy Beauty Expo 2017
 
Redan nästa helg händer det något kul! Då är det nämligen dags för Daisy Beauty Expo 2017 - så himla roligt! Bilderna ovan är från 2015 då jag var på Daisy Beauty Expo för första gången (och om jag inte minns helt fel var det också första året DB anordnade expo?) och det ska bli så roligt att åka dit för tredje året i rad!
 
Älmhultsrevyn 2017
 
I slutet av januari åker vi till Småland och tittar på revy igen! Det är min fantastiska moster Ingela och hennes man Andreas aka 2Enjoy som gör Älmhultsrevyn och det är alltid lika roligt att åka och titta på! SÅHÄR såg det ut förra året, mina förhoppningar för i år är höga! :D
 
Gran Canaria
 
I februari åker jag, Marcus, mamma och Jimmy till Gran Canaria i en vecka! Det är definitivt det jag ser fram emot allra mest! Det ska bli såååå skönt att komma iväg lite och så roligt att resa med mamma och Jimmy igen! 
 
Blink 182 och Linkin Park kommer till Sverige!
 
Jag har tre favoritband och i juni kommer två av dessa till Sverige och spelar! Hur jävla fantastiskt är inte det? Kommer göra allt i min makt för att inte missa någon av konserterna! Blink 182 kommer till Gröna Lund och veckan efter kommer Linkin Park till Bråvalla, alltså kommer de hit till Norrköping! Underbart! Linkin Park har jag sett en gång tidigare och det var 10 år sedan, Blink 182 blir första gången! Så taggad!!!
 
Yes! Det är lite av mina planer för 2017.
Har ni något roligt inplanerat? :D
 
2017 | |
Upp