Nytt att läsa...

 
Okej, så dels ville jag ha de sista delarna i Throne of Glass-serien (jag är nämligen inne på den tredje boken nu och vill kunna fortsätta läsa direkt när jag är klar :D) och dessutom var jag sugen på lite nya böcker inför Gran Canaria-resan om några veckor (och jag hade ju absolut inga olästa böcker här hemma... ;p) så därför köpte jag hem lite nytt att läsa! :D
 
  • Carve The Mark av Veronica Roth
  • The Shadow Queen av C.J. Redwine
  • Magisterium The Bronze Key av Holly Black och Cassandra Clare
  • A Court of Thorns and Roses av Sarah J. Maas
  • Queen of Shadows av Sarah J. Maas
  • Empire of Storms av Sarah J. Maas
Carve the Mark är en ny bok av Veronica Roth, som har skrivit Divergent-serien, och denna är jag supertaggad på att läsa så denna får garanterat följa med på resan!
 
The Shadow Queen har jag velat läsa sen i början av förra året så nu tog jag äntligen tag i att beställa hem den! Vet inte så mycket om den förutom att det ska vara någon typ av version av Snövit (typish?) och att den ska vara väldigt bra! :D
 
Magisterium The Bronze Key var ett måste! Jag lyssnade ju på de två första delarna i höstas på Storytel och vill ju veta hur det fortsätter så orkar inte vänta in att den tredje (och sista, tror jag?) boken ska komma in på Storytel! ;D
 
Sedan har vi som sagt lite Sarah J. Maas-böcker. De två sista delarna i Throne of Glass-serien men även den första delen i en av hennes andra böcker, A Court of Thorns and Roses!
 
Wiiie! En massa nya böcker att läsa! :D
 
2017, Sofie läser, Sofie shoppar | |
Upp