Kattlur

Nu har jag och Katniss invigt de nya kuddarna och en av de ny filtarna med en lång, skön eftermiddagslur! ;D
Det är väldigt sällan Katniss ligger och myser hos mig för Marcus är hennes favorit men idag när jag har varit ledig och Marcus är på jobbet, då minsann har hon varit en riktig myskatt! Hon ligger och myser här bredvid mig fortfarande, min lille kisse! <3
 
Det blev aldrig någon tur till stan. Jag började fixa ordning mig för att gå ner och medan jag gjorde det så kände jag bara att nej, jag orkar inte. Haha! Så jag tar det någon annan dag i veckan.
 
I stället har jag läst lite, tittat på ett avsnitt av Westworld (så bra serie, och avsnittet jag såg var så spännande!) och sedan däckade jag och Katniss som sagt här i soffan framför Vänner.
 
Nu tittar jag på lite YouTube-videos och tänkte blogga lite på min skönhetsblogg.
Vi hörs kanske lite senare igen!
2017 | |
Upp