Snaps från my story...

Satt just på Snapchat och kikade igenom mina sparade bilder och filmer och det var ju rätt kul att se vad man har sparat det senaste halvåret ;D
Sparade ner några bilder som jag tänkte att jag kunde visa här med, vet inte om jag redan har visat några på bloggen eller inte men det är la skitsamma... ;)
 
I husvagnen i somras när jag faceswapade med Jesus... xD
 
Jag och Marcus redo för Gokart i somras! :D
 
Jag är ju inte direkt bra på det här med outfitbilder sedan tidigare men det blir ju inte lättare när katten attackerar en... ;) 
 
Hehehehehe...
 
Anna och jag firade våra 25-årsdagar med ett sexparty.... ;D
 
När Trolls-filtret fanns på Snapchat samtidigt som jag testade denna blåa ansiktsmask för Daisy Beauty... It was meant to be!
 
Sigge ligger alltid i så konstiga positioner... gubben <3
 
Mitt nya sängbord och sänglampa som jag tror jag missat att visa på bloggen? :D
Bägge från Mio!
 
När man vill äta hotellfrukost men Marcus sover... Standard xD
 
Jag och Katniss <3
 
Jag ansvarade för att köpa julbock till vår årliga bockbränning i julas. Fick en del konstiga blickar när jag gick till tåget med den uppstickandes ur påsen ;D
 
2017 | |
Upp