Kvällsshopping

Jag gick in på Chiquelle då jag var sugen på att klicka hem en mysdress i krossad sammet som alla har just nu (känns det som) men den var så jäkla dyr så jag letade upp det på eBay i stället och beställde en där! ;D
 
Däremot hade de rea på Chiquelle med en massa plagg för 100 kronor, så det blev lite shopping ändå...
 
En massa härliga tröjor! Hoppas de är sköna! :D
 
En jumpsuit! Jag äger inte en enda jumpsuit pga jag har inte trivts i en enda jag har testat men det skulle vara skönt att ha en att slappa runt i när vi åker iväg och även i sommar så jag tänkte att jag kunde prova i alla fall när den ändå bara kostade 100 kronor! ;D
 
En röd bomberjacka - så snygg! Och för hundra spänn liksom, lätt värt!
 
Jag är ju lite sjuk för jag kan köpa ögonskuggspaletter för 500 spänn men när det kommer till kläder blir jag lite snålare så då är det nice när man hittar så här fina saker billigt! ;)
2017, Sofie shoppar | |
Upp