Gran Canaria 2017 - Dag 3

Dag 3 i Gran Canaria var en lite så "ta dagen som den kommer"-dag. Det blev först lite sol och bad vid hotellets fantastiska Infinity-pool.
 
 
Sedan gick vi runt i Las Meloneras och spanade in lite butiker och jag köpte mina fina Inglot-pigment!
 
Därefter tog vi oss en snabb lunch på en liten restaurang på hotellet och det här var väl kanske vårt dummaste beslut denna resa. Några timmar efter denna lunch blev mamma nämligen dålig = blev förmodligen matförgiftad av lunchen och fick ligga på rummet i flera dagar.
 
Men min, Marcus och Jimmys mat var i alla fall god och vi blev ju inte dåliga... he he he...
 
På kvällen hade vi planerat att mamma skulle ta lite nya parbilder på mig och Marcus i solnedgången och att vi sedan skulle ut och äta. Hon hann dock bara ta några stycken innan hon blev dålig så det blev tyvärr inte så mycket av det. Kommer visa några av de bilder hon hann ta men det tänkte jag göra i ett eget inlägg :)
 
Mamma gick i alla fall tillbaka till hotellet och vi stannade kvar och tittade på solnedgången.
 
Sedan gick vi och käkade lite middag och därefter tittade vi kvällens show på hotellet...


 
2017, Resor | |
#1 - - CristelGabriella:

Härliga bilder! :) man blir inte alls avis!! hah

Svar: Jaaa! Jag längtar tillbaka! :D
Sofie Karlsson

Upp