Daniel Adams-Ray

Hej på er!
 
Veckan på jobbet har varit väldigt lugn då tyvärr väldigt många barn har varit och blivit sjuka, peppar peppar att vi pedagoger klarar oss! Trots en lugn vecka så har jag dock varit extremt trött under veckan så därför har jag legat på latsidan med blogginläggen ;D
 
Hur som haver! Nu är det helg och igårkväll blev det vinkväll och utgång tillsammans med Anna! Det var länge sen vi gick ut bara vi två nu och det var lika roligt som alltid! :D Vi gick till Hugos där Daniel Adams-Ray spelade. Det var grymt bra men väldigt kort, tror han bara spelade i typ 30-35 minuter så det var lite synd. 
 
Idag har jag mått fruktansvärt bra men har bara slappat hela dagen ändå. Legat i soffan och kollat på New Girl och glott på datorn typ. Tog mig en tupplur mitt på dagen också då Sigge väckte mig tidigt imorse för han ville ha mat så blev inte så många timmar sömn som jag hade velat inatt, haha ;D
 
I torsdags var vi förresten och såg 50 Shades Darker! Jag har ju läst böckerna och tyckte helt ärligt att de var skitdåliga men filmerna är ändå lite sådär guilty pleasure. De är inte direkt bra men man vill ändå se dem liksom... ;) 
 
Ska försöka få upp lite fler Gran Canaria-inlägg under helgen förövrigt! :D Se om jag kan få till något redan nu kanske! :) 
 
Och på tal om något helt annat så insåg jag att jag inte har haft någon kategori på bloggen för 2017 så har lagt upp allt under 2016... Så kanske får pyssla lite med det ikväll också...
 
2017 | |
Upp