Current Status

Hej hopp!
 
Här i soffan har jag hängt större delen av dagen. Sigge lät mig inte sova i sovrummet imorse så jag fick ta mig ut till soffan och mysa med honom vid 7-tiden imorse.
 
Vi sover alltid med stängd dörr till sovrummet då en viss Katniss gillar att klösa på vår fina säng och katterna brukar inte bry sig alls. Sigge brukar dock börja jama när han vill ha mat på morgonen vilket han gjorde även idag klockan 6 så då gick jag upp och gav dem mat men sedan började han jama igen vid 7 och då ville han mysa...gubben! <3
 
De har nog saknat oss en del nu när vi varit iväg en hel vecka! :) 
 
Men idag har varit en "ta igen"- och fixardag typ. Har tvättat lite tvätt, diskat, rensat ut skafferi och kylskåp, fotat lite till bloggen, tittat på en massa YouTube-videos och lite New Girl och så förberett en del blogginlägg.
 
Helt enkelt landat i vardagen igen. Imorgon blir det jobb 7-16 och sedan tror jag vi skulle köra lite AW också? Måste dubbelkolla imorgon men jag är ganska säker på att det var då! ;D
 
2017 | |
Upp