Gran Canaria 2017 - Dag 7

Sista dagen i paradiset började med ännu en båtutflykt och den här gången var även Jimmy med!
Vi åkte på val- och delfinsafari!
 
Det guppade en del på båten...
 
Vi fick se en hel del delfiner men de var omöjliga att fånga på bild men här är i alla fall en printscreen från en video jag filmade! Bättre än inget, eller hur? ;)
 
Några valar fick vi dessvärre inte se den här gången :(
 
Väl tillbaka på hotellet umgicks vi allihopa på rummet. Spelade spel och drack upp den sista alkoholen...
 
Sedan blev det middag i solnedgången på favoritrestaurangen El Churrasco där vi alla åt Chateaubriand och det var sååååååååååååååååååå gott!
 
 
Några sista bilder vid vårt fantastiska hotell!
 
Och såklart en sista kvällsshow...
 
Och morgonen efter var det dags att bege sig hemåt...
 
Det var en helt fantastisk resa och vi var så nöjda med vårt hotell Lopesan Costa Meloneras Resort och allting! Jag skulle definitivt kunna tänka mig att åka dit igen! Jag följer hotellet på Instagram och drömmer mig tillbaka varje gång de lägger upp något, haha! Kommer leva länge på den här resan!
 
2017, Resor | |
Upp