Always be yourself, unless...

Alltså ja... skulle jag kunna vara en sjöjungfru skulle jag lätt vara det, haha!
Jag får inte nog av sjöjungfruinspirerade saker alltså...
 
Så här blev sminkningen jag gjorde idag som såklart inspirerades av mitt mermaid hair som jag gjorde med hjälp av L’Oréal-sprayerna. Den gröna färgen ville dock inte riktigt fastna på bild så man ser ju främst de blåa slingorna... Men jaja!
 
Ska inte lägga upp den här sminkningen förrån imorgon på min skönhetsblogg så ni som läser den här bloggen får en liten sneak-peek! ;) 
 
Annars har jag tvättat flera maskiner tvätt idag. Jag vet inte varför men jag blir så tillfredsställd av att tömma tvättkorgen och tvätta allting rent så det brukar jag alltid försöka göra under helgen. En tom tvättkorg, det är livet! ;) 
 
Nu börjar det bli dags att tänka på lunch för jag börjar bli hungrig. Tänkte steka lite hamburgare bara och kanske börja titta på Emerald City! Sedan måste jag lägga en matbeställning för veckan också, men det känns inte så smart att göra på en tom mage så jag kör lunch först! ;) 
 
Vi hörs!
2017 | |
Upp