Sista semesterdagen

Hej på er!
 
Idag är sista semesterdagen så idag har jag bara tagit det lugnt. Myst runt i min nya morgonrock som jag köpte på Ullared igår, städat lite, bloggat lite och nu ska vi snart börja laga middag. 
 
Det känns helt okej att börja jobba imorgon igen. Jag har en lite halvseg vecka med många sena turer men då det är mycket personal på plats och inte så mycket barn så det kommer nog bli en rätt lugn start ändå vilket känns skönt. Jag har ju bara haft semester nu i 2,5 vecka men det känns, tack och lov, som att jag har haft semester längre! Jag har hunnit med massor roligt men känner också att jag har kunnat vila ut ordentligt och jag är redo för hösten!
 
Jag har ju inte bloggat så himla bra så jag ska försöka lägga upp lite bildinlägg med saker jag har gjort på semestern. Har ju fortfarande inte lagt upp bilder från Bråvalla heller och det är ju ett måste! Det vill jag ha kvar här på bloggen! :) Så även om semestern snart är slut så har jag en del semesterbilder att dela med mig av på bloggen i alla fall! ;) 
 
Kanske lägger upp lite bilder från semestern redan idag! 
 
2017 | |
Upp