Bilder säger mer än tusen ord... - Semester Edition

Kissie hade lagt upp en liten "bild-lista" på sin blogg och jag tyckte det var en kul idé och tänkte att jag kunde göra samma sak men som semester edition i och med att jag inte har delat med mig av så mycket semesterbilder! ;D
 
Vi kör!
 
En bild som gör mig lycklig:
 Jag och Christian påväg till krogen i måndags! Är så himla glad för vårt lilla gäng - jag, Marcus, Anna och Christian. Vi kommer så bra överens allihopa och har så sjukt kul tillsammans och jag bara älskar dem alla! ♥ 
 
En bild som gör mig ledsen:
Linkin Park på Bråvalla - kan fortfarande inte förstå att Chester är borta... ♥ 
 
En bild som gör mig arg:
Alltså, jag har väl inte direkt varit arg på hela semestern... Men jag var inte jätteglad när Sigge kom med snöret från min favoritjumpsuit i fredags... även om han var väldigt söt! ;) 
 
En bild som får mig att skratta:
Vi var på kryssning förra helgen och strax innan vi skulle på båten läste vi att man inte fick köpa alkohol på utvägen, och innan det hade vi typ bara sett en massa "gamlingar" som skulle på båten. Så jag kände mig lite lagom opepp just då, hahaha! Men vi hade det skitkul sen, om någon skulle undra! ;D
 
En bild på en person jag inte umgås med längre:
Hehehehehehe....
Uppenbarligen umgås jag med alla personer jag har hängt med på semestern men ni vet, måste utnyttja varje tillfälle att dela den här bilden på Anna, jag och Björn Rosenström! ;) 
 
En bild som jag kommer titta tillbaka på när jag är äldre:
Många härliga minnen från den här sommaren, och kryssningen är definitivt ett av dem!
Bästa gänget! ♥ 
 
En bild som jag är extra nöjd över:
Älskade sminkningen jag gjorde i fredags! Så läcker!
 
En bild som jag vill ska försvinna:
Alltså, egentligen bryr jag mig inte särskilt mycket om den här bilden finns eller inte, men så himla vacker är den ju inte så det gör mig ingenting om den skulle försvinna! ;) 

Anna och jag ska tamefan alltid ta closeup toaselfies på varandra, haha! Denna är från Bråvalla! ;)
 
En bild som beskriver mig bäst:
Because I'm cray cray! 
Det roliga är ju att Christian menade på att han och jag var dem normala... xD
 
En bild på min bästis:
Min zulm8 for lajf! ♥ 
 
En bild på en plats jag saknar:
Bråvalla var ju amazing så självklart saknar jag det!
Här i vårt fina camp som vi ändrade om varje dag eftersom det gick sönder mer och mer, haha!
 
2017 | |
Upp