HELG

Var och badade i Ågelsjön tidigare i veckan, så skönt! 
 
Hej på er!
 
Första arbetsveckan efter semestern är över och det har gått bra. Det var sista veckan vi var på sommarförskolan och det ska bli riktigt skönt att komma "hem" igen nästa vecka, tillbaka till vår förskola och våra rutiner och allt! :) 
 
Jag har inga som helst planer i helgen vilket känns väldigt skönt. Igår var Marcus föräldrar här och vi såg två avsnitt av GoT och åt pizza. Idag ska Marcus iväg till Västertvik och hälsa på släkt och jag har tänkt att organisera och rensa i våra garderober.
 
Vi har äntligen köpt ett par till klädkorgar som ska ställas in i garderoberna så vi får in lite mer förvaring. Jag hade tänkt organisera och rensa under semestern men vi kom aldrig iväg och köpte korgarna så det blev aldrig så. Så det ska bli skönt att göra det nu.
 
Utöver det får vi se vad jag hittar på idag. Kanske fotar och swatchar lite sminkprodukter och så vill jag gärna testa min nya ögonskuggspalett från Juvia's Place! :D
 
2017 | |
Upp