På bättringsvägen...

Hej på er!
 
Jag ligger just nu i sängen, helt skakis och lite yrslig efter att ha varit aktiv i ca en kvart, haha! Gick upp från sängen och bestämde mig för att klippa till de här fina rosorna som Marcus hade köpt till mig när jag kom hem i måndags och sedan ville jag passa på att fota kläderna jag köpte på Primark i helgen så jag skulle kunna visa er dem här på bloggen.
 
Och det var ungefär vad kroppen klarade av innan jag som sagt blev helt skakis och yrslig så nu ligger jag i sängen igen och dricker en massa vatten! 
 
Det kanske inte låter så himla bra men jag mår faktiskt lite bättre idag! Det gör inte längre ont i halsen när jag sväljer mitt eget spott eller ja, överhuvudtaget flytande saker. Det känns fortfarande att det är tjockt i halsen när jag sväljer så det är inte så att det känns som vanligt, men det gör inte ont, och det är huvudsaken! Så idag har jag faktiskt ätit 2 mackor till frukost, wohooo! Det tog lite tid men det gick! :) 
 
Så ja, jag känner att jag äntligen är på bättringsvägen men samtidgt är det ju en liten bit kvar såklart. Jag har ju i princip levt på yoghurt och värktabletter i en vecka så det är väl inte så konstigt att kroppen inte har så mycket energi kvar så nu blir det att äta sig tillbaka till sitt vanliga jag de närmsta dagarna. Det ser jag fram emot! :) 
 
Är i alla fall glad att läkaren direkt sa att han trodde jag skulle behöva vara hemma 5-7 dagar för jag hade egentligen räknat med att vara hemma igår och idag och sen förhoppningsvis kunna jobba imorgon men det känner jag ju idag att det hade ju inte gått.... Så det var ju bra att läkaren sa det så jag kunde säga till mina kollegor med en gång så de har ordnat med vikarie för resten av veckan redan nu! :) 
 
2017 | |
Upp