26 år

Farmor, jag och mormor! ♥ 
 
Tacos!
 
Trimmar farmors bryn litegrann... ;) 
 
FIKA!
 
Hej på er!
 
Då var man ett år äldre nu då. Och ska jag vara ärlig så har jag känt lite åldersnoja, haha! Att ta steget från 25 till 26 år och nu vara närmare 30 än 20 gör faktiskt att jag börjar känna mig lite gammal... Men samtidigt om man tänker på det, när jag väl är 30, så har jag lika mycket kvar till 60, och då har jag inte ens gått i pension än. Så om man tänker så känns det lite bättre, haha!
 
Hade i alla fall en jättetrevlig födelsedag! Mamma, mormor, farmor, Jimmy och Marcus föräldrar var här och firade med oss. Vi bjöd på tacos, sedan hade jag lite paketöppning och därefter blev det fika med min traditionella maräng- och jordgubbstårta, mums! Sedan umgicks vi, jag plockade fram påsen med skönhetsprodukter jag ville bli av med så mormor, mamma och farmor fick välja vad de ville ha och så trimmade jag till farmors bryn litegrann! ;D
 
Fick en del tatueringspengar i present vilket jag ju hade önskat mig och jag har 2 tatueringar som jag har tänkt att jag vill börja göra (har typ 3 till som jag vet att jag vill göra... ;p). Den ena är väldigt enkel medan den andra är lite större och lite mer detaljerad så jag har faktiskt suttit i PS nu och planerat lite hur jag vill ha den och tror jag har kommit fram till ett slutgiltligt resultat.. ;) Så nu gäller det bara att ta tag i att åka till tatueringsstudion och höra lite prisförslag och hitta någon tid som passar och så... Taggad! :D
 
Nu tänkte jag sätta mig och sminka mig lite för om en stund ska jag faktiskt gå till spårvagnen och åka ner till tandläkaren... suck! En av mina tillfälliga lagningar gick nämligen sönder förra veckan så jag fick en tid för att dubbelkolla så att den inte är FÖR sönder så att det kan komma in smuts för då hjälper ju inte det som är kvar av den tillfällifa lagningen så mycket ändå. Jag vill helst slippa rotfyllning på den tanden eftersom jag redan ska rotfylla tanden bredvid...
 
Take care of your teeth kids or you'll end up like me! xD
2017 | |
Upp