Vårrensning

Hej på er!
 
Nu var det ett par veckor sen sist!
 
Förra helgen var det ju äntligen dags för Daisy Beauty Expo 2017 och det var fantastiskt roligt och jag har fått hem så mycket nytt att testa! Ni kan läsa mer om det HÄR om ni är nyfikna!
 
I och med Daisy Beauty Expo kände jag ett stort behov av att rensa bland mina skönhetsprodukter. Det är superroligt att få chansen att testa så mycket produkter men mycket hinner man knappt ens öppna innan det kommer ett nytt last så då ligger det bara och blir dåligt typ. Så jag har satsat på att rensa en massa de senaste veckorna och har en del kvar som jag vill rensa!
 
Ni såg mig ju rensa en del nagellack senast jag bloggade vilket kändes jätteskönt att bli av med en del av det! Sedan har jag rensat bland hudvård och hårvård också och gjort i ordning bland mina lådor så det är lite mer sorterat. Kvar är sminket. Sminket rensar jag ju visserligen ganska ofta men jag skulle ändå vilja göra en rejäl rensning snart. Och så skulle jag behöva rensa i garderoben också....
 
Vad har hänt annars då?
I fredags var vi på fest hos Linnea och Sam för att fira Christians och Bens födelsedagar. Det var sjukt roligt och jag hade nog min mest perfekta fylla någonsin tror jag. Jag blandade hej vilt, drack både starkt och svagt och mådde inte dåligt en enda gång på hela kvällen utan var bara sådär perfekt lullig typ.
 
När jag kom hem runt 3-4 på natten så förväntade jag mig den värsta bakfyllan ever dagen efter eftersom jag hade blandat så mycket så jag försökte dricka lite mjölk och vatten innan läggdags. Men när jag vaknade upp mådde jag på topp! Eller ja, jag hade rätt ont i kroppen efter allt dansande (jag trodde inte jag skulle orka gå ut då jag hade haft öppning på jobbet och hade därför valt höga klackar kvällen till ära...) men jag var inte ett dugg bakis. Hoppade upp ur sängen klockan 9, käkade lite frukost och sen satte jag mig och skruvade ihop en möbel, haha!
 
Så ja, en väldigt bra kväll med andra ord! ;)
 
Förutom att bygga ihop mitt nya sängbord så spenderade vi gårddagen med att städa lägenheten och sedan umgås med Anna och Christian. Käkade pizza och tittade på Ted.
 
Nu tänkte jag sätta mig och spela lite Sims en stund och sedan ska jag fota lite nytt till bloggen och sådär. Blir en lugn, skön söndag! :) 
 
Hoppas allting är bra med er!
 
2017 | |
Upp