Söndagsfix

Selfie från i fredags när vi firade vår 6-årsdag! :)
 
Hej på er!
 
Idag vaknade jag upp på riktigt fix-humör. Ni vet, när man bara vill spendera dagen med att sortera och fixa hemma? Eller är det bara jag som vaknar upp på sånt humör till och från? ;D
 
Jag har spenderat morgonen med att swatcha nagellack till blogginlägg, tvätta två maskiner tvätt, plocka lite skräp och disk från igår och nu har jag precis ätit frukost.
 
Idag är tanken att jag ska fota en del till bloggen. Sedan vill jag rensa och sortera bland mina nagellack och kanske även lite i mina sminklådor om jag orkar/hinner. Men framförallt vill jag sortera bland lacken.
 
Jag har en hel låda i vardagsrummet med nagellack som jag i princip ALDRIG använder. Jag packade ner dem där när vi flyttade in och jag öppnar knappt ens den lådan så det känns onödigt att det ska ligga och ta plats när jag kan använda lådan till annat. 
 
Jag känner också att jag säkert har väldigt många lack som är i princip identiska. Jag har köpt väldit mycket lack de senaste 4-5 åren och dessutom fått hem hela kollektioner med lack i något/några år och saken är ju den att vår, sommar, höst- och vinterkollektioner ofta innehåller ganska liknande färger så jag vill rensa bort de som är allt för lika och ge dem till någon som har större användning av dem än vad jag har. 
 
Så det är dagens planer...
Vad ska ni göra idag?
 
2017, Skönhet | |
Upp