Hej internet!

Hej på er!
 
Jag har knappt suttit vid datorn sen i torsdags, skönt men ovant, haha!
Igår firade jag och Marcus 6 år tillsammans och det firade vi genom att bara umgås och mysa hela dagen. Vi bara låg och pratade en massa, tittade på film och serier tillsammans och så åt vi på en, för oss, ny restaurang på kvällen. St George hette restaurangen och det var jättegod mat och mysig lokal.
 
Idag har vi haft gäster hela dagen.
Jag låg och sov till halv 10 (!!!), då gick jag upp och gjorde frukost till mig och Marcus som vi käkade framför Vänner. Sedan städade vi lägenheten och så vid 12 kom Anne-Marie och Enya förbi och hälsade på lite. Jag fick en jättefin 25-årspresent och de fick med sig en påse smink hem, haha!
 
Sedan vid 2 kom mamma och brorsan hit. Vi har bara suttit och umgåtts och käkat pizza och de åkte hem för ca en timme sen.
 
Och nu sitter jag alltså vid datorn för första gången på ett par dagar! ;D
Tänkte bara slappa nu ikväll, kollar igenom lite YouTube-videos just nu och sedan ska jag se någon tv-serie. Blir förmodligen Vänner. Har funderat på om jag också ska ge mig på Skam eftersom alla verkar tycka det är så jäkla bra?! Det känns dock inte riktigt som det är min typ av serie men vi får se... ;) 
 
Har någon av er sett det? Vad tycker ni? Måste man se det?
 
2017 | |
Upp