Effektiv söndag

Jag har haft en riktigt effektiv söndag och känner att jag har hunnit med massor! Älskar när man har den känslan på söndagar, haha!
 
Förutom att tvätta och rensa bland alla mina nagellack har jag bl.a. fotat och redigerat bilder till hela 6 blogginlägg, jag har beställt lite nytt till sovrummet (en sängkappa och en ny sminkförvaringsgrej, hehehe...), jag har lyssnat massor på ljudboken jag lyssnar på just nu - Gone Girl - och är nu halvvägs, jag har tittat på flera Vänner-avsnitt och kommit ikapp både på YouTube och i mitt bloggläsande. 
 
En dag blandat med nytta och nöje helt enkelt!
 
Resten av kvällen nu ska jag bara njuta av den sista ledigheten innan en ny jobbvecka! Blir nog att se några fler avsnitt av Vänner, käka lite godis och dricka massvis med vatten - är så jäkla törstig! Anna kanske skulle komma ner en sväng också och gå igenom alla nagellack jag har rensat ut (över 100 stycken) och se vilka hon vill ha, haha! Det är bra att bo granne med mig för då får man första tjing på allt jag rensar ut! ;D
 
Hoppas ni har haft en bra söndag!
Vi hörs imorgon!
 
2017 | |
Upp