3 timmars avkoppling...

Hej på er!
 
Idag hade jag öppning på jobbet. Var sådär lagom trött imorse, och inte särskilt pigg på att ge mig ut i snön och kylan men det var ju bara att göra't! ;) 
 
Slutade i alla fall tidigt och åkte då raka vägen till Linköping! Där väntade 3 timmars avkoppling på en uppvärmd bädd, med lugn musik och en filt över mig... och så en Martina som satt och pillade på mina fransar! ;D Min kära vän Martina håller nämligen på att utbilda sig till fransstylist och jag ställde upp som försökskanin för några veckor sedan och idag var det dags för lite påfyllning.
 
Nu har jag ju ingen erfarenhet av fransförlängning sedan tidigare men jag tycker redan att Martina är så himla duktig och jag är hur nöjd som helst med mina fransar! Och det är fasiken perfekt för mig då jag är alldeles för lat för att sminka mig till vardags... Plus att det är faktiskt sjukt skönt att bara ligga där i några timmar och koppla av och snacka skit med en vän. 
 
Så ja, jag är väldigt nöjd med min dag med andra ord.
Sedan jag kom hem har jag bloggat och beställt bussbiljetter och nu ska jag bädda ner mig i sängen, smaska i mig några mackor och sedan somna så gott så. Imorgon väntar jobb till klockan 4 och sedan är det långhelg, woop!
 
Vi hörs imorgon!
 
2017 | |
Upp