1 januari 2017

Den här dagen har varit en typisk 1 januari-dag.
Det vill säga att vi har ätit en massa, vi har degat i soffan och vi har tittat på filmer. Vi såg Karate Kid i förmiddags när vi fortfarande var kvar i Söderköping - det var evigheter sedan jag såg den men den är ju så bra ju!
 
Sedan blev det pizza, såklart, och film igen även nu under kvällen tillammans med Anna, Christian, Lotta och Lennart. Vi såg nya filmen Storks och den var jättebra! Så himla mysig men med flera roliga inslag! Jag gillade den riktigt mycket! :D
 
Nu ligger jag och chillar i sängen tillsammans med Sigge. Tittar lite på YouTube-videos och bloggar lite, uppenbarligen! ;)
 
Hoppas att ni också har haft en bra dag!
Imorgon är jag ledig från jobbet så då ska jag pyssla lite här i lägenheten, ska visa er en liten sneak-peek sen....
2017, Sofie tittar på | |
Upp