Söndag

En av bilderna mamma fotade i Gran Canaria <3
 
Hej på er!
 
Idag vaknade jag vid 5-tiden och kunde inte somna om. Har spenderat hela morgonen i soffan... läst bloggar, tittat YouTube och fortsatt titta på New Girl bl.a.
 
Nu tänkte jag ta mig upp ur soffan och försöka städa lite. Det var såååå länge sedan vi storstädade ordentligt så jag frågade Marcus om vi skulle göra det idag men hans svar var inte särskilt övertygande så det lär nog inte hända, haha! Men lite städning måste göras, fylla diskmaskinen exempelvis...
 
Sedan måste jag fota och förbereda lite inlägg till skönhetsbloggen också, vilket jag ju ofta brukar göra på söndagar :) 
 
Om jag orkar skulle jag egentligen behöva rensa/organisera lite i garderoben också, men vi får väl se vad tien räcker till! ;D
 
Vi hörs senare!
 
2017 | |
Upp