En vecka kvar...

Några bilder från förra helgen när vi var i Småland och tittade på Älmhultsrevyn (Som var såååå bra! Ingela och Andreas är fantastiska!) samt var med på premiärfesten som avslutades med att sova över på scenen - lite småskumt men mysigt.
 
Hej på er!
 
Idag är det en vecka kvar tills vi reser till Gran Canaria och jag längtar ihjäl mig! Bokade precis en utflykt till mig och Marcus så på Alla Hjärtans Dag åker vi ut på Atlanten och provar djuphavsfiske - så kul!
 
Igår var vi ute och käkade på Angry Bulls och sedan var vi på bio och såg Assassin's Creed tillsammans med Marcus föräldrar. Vad gäller bion kan jag dock inte säga så mycket för jag var så sjukt trött att jag somnade flera gånger, så tråkigt! Filmen verkade i alla fall helt okej av det jag såg men enligt Marcus var det för lite action vilket kanske var anledningen till att jag somnade gång på gång, haha!
 
Gick och la mig direkt när vi kom hem igår och sov ut imorse så idag har jag varit lite piggare! ;) Varken idag eller imorgon har vi något planerat så jag har bara försökt vila ut och förbereda lite smått inför resan idag och kommer göra detsamma imorgon.
 
Har läst en hel del - vill försöka läsa ut boken jag läser nu innan resan så jag kan påbörja något nytt på planet! - städat bland sminket, tvättat sminkborstar, tvättat kläder, BUS:at och lite sånt. 
 
Nu tänkte jag fortsätta läsa och smaska lite på biogodiset som blev över igår.
Hörs senare!
2017 | |
Upp