Sunday Funday

Hej igen!
 
Jag måste säga att jag har haft en riktigt bra dag! Jag gjorde en sminkning till bloggen som jag blev himla nöjd med och sedan har jag dunkat en massa bra musik, fotat till bloggen, städat lite och nu har jag bloggat både för idag och imorgon.
 
Jag älskar att jag har fått min sminkinspiration tillbaka igen och nu tycker jag verkligen att det är roligt att sätta mig ner och sminka mig och är taggad på det! Jag har haft en längre period då jag inte alls varit sugen på det trots att det varit roligt när jag väl satt mig men nu är jag liksom taggad igen så det är kul! :D
 
Nu ligger jag i sängen och väntar in dagens middag, pizza! ;) Marcus har käkat då han har varit på släktträff och jag orkade inte laga ordning något till mig själv så det fick bli pizza. Sen kommer Anna ner och hänger lite också och det är ju alltid trevligt! :D
 
Vad har ni gjort idag? :) 
2017 | |
Upp