Nyårsafton!

 Mina mest gillade bilder på Instagram 2016! ;D Selfies, katter, julpynt, Marcus & jag och så fina nagellackshyllan!
 
Hej hörrni! Och gott nytt år! Eller ja, det ska man väl kanske inte säga ännu. Men det är ju nyårsafton idag så snart ska vi skrika GOTT NYTT ÅÅÅÅÅR!
 
Jag har suttit nästan hela morgonen och bloggat på skönhetsbloggen. Hade tänkt göra det igår egentligen men tog mig aldrig tiden utan pysslade med annat då i stället. Så det har jag suttit med idag.
 
Nu när jag är klar tänkte jag försöka städa ordning lite här inne i sovrummet för det ser ut som SKIT. Ligger fullt med grejer på sängen, det står studiolampor uppställda och tar en massa plats och om jag ska sitta här och sminka mig sen måste jag helt enkelt få lite ordning.
 
Sen blir det nog att ta ett varmt, härlig nyårsbad innan jag börjar fixa mig.
 
Kvällens planer då? Jag, Marcus, Anna och Christian kommer åka ut till Marcus föräldrar i Söderköping och fira tillsammans med dem och några till. Det blir förrätt, varmrätt och efterätt och så gott att dricka, lite raketer och sådär. Det blir nog bra det! Efterätten har vi gjort i ordning och jag tror det kommer bli uppskattat, vi får hoppas det i alla fall! ;D
 
Vi får se om vi hörs mer under dagen eller om vi hörs igen nästa år! ;D
2016 | |
Upp