Färdigjobbat för i år!

I väntan på att Marcus skulle bli färdig för några veckor sedan... ;D
 
Hej på er!
 
Nu har både jag och Marcus jobbat färdigt för i år, wihooo! Vi är lediga imorgon båda två och jag har faktiskt tagit ledigt även på måndag så det blir långhelg för min del. Så skönt!
 
De senaste två dagarna har jag varit så himla trött! Igår kom jag hem, åt och däckade i soffan och kom inte därifrån förrän Marcus väckte mig vid 11 på kvällen. Då gick jag in och la mig i sängen och somnade lika fort där. Vaknade vid 5 imorse och då var jag rejält utvilad, haha! Idag har jag dock också varit trött efter jobbet men inte riktigt lika trött åtminstone.
 
Imorse la jag förövrigt ut annonsen på köksbordet och det började trilla in svar redan någon timm efter att annonsen kommit ut så vi hade en trevlig dam som var här och hämtade det under kvällen. Så nu är vi av med det, skönt! Imorgon ska vi hämta det nya bordet, tror det kommer bli jättebra! :D
 
Jag känner att jag har börjat tröttna lite på vår lägenhet överhuvudtaget så ska bli skönt med lite uppfräschning! Jag har klickat hem lite nya gardiner och kuddfodral och sånt till vardagsrummet också så det blir en liten makeover där efter nyår när julsakerna ska bort. Är sugen på att kanske köpa nya gardiner till köket också nu när nya bordet kommer dit. Vi får se, vi får se! Lovar att visa er lite före- och efterbilder när jag fixar här hemma i alla fall! ;D
 
Nehe, nu ska jag nog bara läga mig och glo lite på Vänner och sedan lägga mig och sova.
Vi hörs säkert imorgon!
 
2016 | |
Upp