Drömmar

Jag har drömt otroligt mycket när jag har sovit de senaste dagarna. Jag tycker oftast att det är jättekul att drömma men ibland kan jag bli knäpp på hur mycket drömmar kan påverka ens känslor, haha!
 
Som häromdagen drömde jag om en alldeles för verklig alieninvasion och vaknade och kände obehag och rädsla. Nu har jag precis vaknat och har drömt en massa olika drömmar som bl.a. har gett mig skuldkänslor för att jag hade glömt bort viktiga saker (som ju inte ens är riktiga pga dröm). Och så vaknar man liksom upp och mår dåligt över saker, och ibland kan den känslan sitta kvar långt efter att man har vaknat trots att man vet att det inte är på riktigt.
 
Är det bara jag som är så lättpåverkad av mina drömmar eller blir det så för alla? xD
 
Bilden tog förövrigt Marcus när jag hade somnat på uppesittarkvällen, hittade den i min mobil några dagar senare... haha!
 
Godmorgon förresten! ;) 
 
2016 | |
Upp