Städ-morgon

Vilket fantastiskt väder det var igår! Vi var dock bara ute en sväng och handlade men jag njöt med brillorna på! ;D
 
Godmorgon, godmorgon!
 
Jag vaknade för ca en timme sen av att solen sken in genom fönstret, så underbart!
 
Startade dagen med att städa lite i köket. Tanken var att vi skulle städa ordentligt igår för att slippa göra det idag men det orkade vi inte, haha! I stället låg vi i soffan och myste hela kvällen! Marcus spelade Zelda och jag tittade på Emerald City! :) 
 
Idag blir det därför full rulle. Det ska städas och det ska fixas efterätt och sedan lagas mat och dessutom ska Marcus åka till Motala med pappa för att titta på en bil så han försvinner iväg några timmar. Därför ska jag försöka väcka honom rätt skapligt så att han hinner hjälpa till att städa lite innan han åker!
 
Men nu börjar jag bli rejält hungrig så jag ska göra ordning en smoothie och lite mackor!
Vi hörs senare! :) 
2017 | |
Upp