I'm back!

Alltså fy tusan! Magsjuka är inte roligt alltså!
 
Nu har jag ju visserligen inte spytt eller så på flera dagar men det tar tyvärr ett tag för kroppen att återhämta sig! Jag var ute en snabb sväng i fredags och bara åkte med Marcus i bilen och handlade och trots att jag i princip bara hade gått till och från bilen kände jag mig helt slut när vi kom hem...

Men idag vaknade jag upp och kände mig "tillbaka" liksom.
 
Igår morse var jag ute på en promenad, jag kände att jag var tvungen att få lite frisk luft och röra på kroppen efter att ha legat i sängen i flera dagar och det var riktigt skönt men det tog på krafterna! Gick i alla fall förbi affären och köpte lite fina blommor och gottit till Marcus (som ni ser på bilden) eftersom han fyllde 25 år i måndags och jag har inte riktigt haft tid eller orken till att överraska honom med något förrän igår. Han fick ju visserligen Gran Canaria-resan i present och vi firade både honom och Jimmy lite då men något litet vill man ju ändå ge i samband med födelsedagen också! :) 
 
I fredags släpptes förövrigt Nintendo Switch som vi självklart köpte och så Zelda till så det har blivit mycket Zelda-spelande för Marcus de senaste dagana och Zelda-tittande för min del! ;D Jag är ju sån som inte spelar så mycket tv-spel själv men som ÄLSKAR att titta när andra spelar, särskilt när det gäller Nintendo-spel. Längtar till nya Mario kommer för det är det allra roligaste att titta på! ;D
 
Idag har jag faktiskt tänkt att jag ska göra någon rolig sminkning. Jag fick ett pressutskick från L’Oréal i veckan som innehöll hårfärger faktiskt och där fanns bl.a. pastelliga hårfärger som man kan spraya på och som går ut efter en tvätt och färgerna jag fick var blått och grönt och då tänkte jag direkt att jag måste ju göra någon typ av sjöjunfru-inspirerad sminkning och sedan spraya håret och fota till bloggen så det har jag tänkt att göra idag! Ska bli kul att se vad det blir av det! ;D
 
Annars blir det nog en lugn dag. Ladda för jobb imorgon efter att ha varit hemma sen i onsdags. Tvätta lite, blogga lite och sedan ska jag kanske börja se en ny serie också har jag tänkt. Emerald City - någon som har sett den? Tyckte den verkade bra och fanns inte så många avsnitt än så jag tänkte ge det en chans! :) 
 
Nehe, nu ska jag göra min morgonhudvårdsrutin och sedan göra ordning en smoothie, sen kör vi lite sminkning! :D
2017 | |
#1 - - Johanna:

Skönt när man kommer ur😊

Svar: Verkligen!!! :)
Sofie Karlsson

Upp