Helgens att göra-lista...

1. Firade Marcus födelsedag med att bjuda hit våra familjer och äta smörgåstårta. Mysig dag! 2. Eftersom Shadowhunters har en paus så använder Anna och jag våra Shadowhunters-tisdagar för att titta på film i stället, här såg vi äntligen The Danish Girl som fick Anna att gråta... ;) 3. Hade fått ett supergulligt paket från MAC när jag kom hem från jobbet en dag, det piggade upp rejält! :) 4. Rockade sockorna på jobbet, såklart! 5. Förra helgen åkte vi till mamma och käkade tacos och var och såg Skönheten och Odjuret (den var såååååå bra!) och då hade jag gjort den här Belle-inspirerade sminkningen. 
 
Hej på er!
Ni fick lite uppdatering på vad jag har hittat på sedan jag sist bloggade, var ju några veckor sedan nu!
 
Nu är det i alla fall helg igen, har varit en intensiv vecka på jobbet med mycket att göra så därför är det rätt skönt med en ledig helg nu så jag får vila hjärnan lite! ;D Jag har däremot en massa som jag vill passa på att göra i helgen...
 
Bland annat så vill jag...
  • Gå igenom resten av mina Gran Canaria-bilder! Jag skulle ju som ni vet göra ett inlägg för varje dag vi var där här på bloggen och hann väl till dag 3 eller något sånt och sedan tog det stopp, haha! Så nu är det på tiden...
  • Och en av anledningarna till att jag vill få till det är också för att man fick en gratis fotobok av Tui på köpet när man kom hem från resan så jag skulle vilja göra och beställa hem den i helgen också.
  • Jag vill också rensa lite mer här hemma (känns som jag rensar något varje helg men det är ju så tillfredsställande!). Jag vill rensa ur min garderob på nytt för det är för tillfället kaos där inne! Sedan måste, måste, måste jag rensa och organisera i ett av våra skåp i köket för det ramlar ut grejer när man öppnar typ... Allt är bara inslängt xD
  • Eftersom det ska bli 15 grader och sol imorgon vill jag ge mig ut på en promenad då, och kanske ta mig en sväng på stan? We shall see...
  • Sedan vill jag passa på att sminka mig både idag och imorgon också! Har en ny highlighterpalett här hemma (se HÄR) som jag bara måste testa!
Så det är min att göra-lista den här helgen!
Vad har ni för planer i helgen?
 
2017 | |
Upp