Gokart och Pizza

 
Hej på er!
 
Hur är läget? Med mig är allt bra! Ligger i sängen och slappar lite nu efter frukosten.
 
Det gick bra hos tandläkaren igår. De lagade det som hade gått sönder på den tillfälliga lagningen och jag behövde inte betala eftersom jag redan har betalat för den lagningen egentligen, så det var ju toppen!
 
Igår eftermiddag åkte vi iväg med Marcus föräldrar samt hans faster med familj och åkte Gokart. Jag valde dock att inte åka då jag var med och åkte förra året och jag tyckte det var roligt ett tag och sen tyckte jag mest det blev jobbigt, haha! Så ville inte slösa pengar på det när jag ändå inte tycker det är roligt hela tiden! ;) 
 
Efter Gokarten åkte vi hem till Marcus faster och badade och käkade pizza. Väldigt trevligt!
 
Idag ska vi ut till husvagnen och grilla ikväll men utöver det har vi inga direkta planer. Jag tyckte att Marcus skulle hänga med mig till tatueringsstudion pga jag är feg och vågar inte gå dit själv så vi får väl se vad han tycker om den idén idag... ;) 
 
2017 | |
Upp