Ett par videos...

Alltså jag måste bara dela med mig av ett par videos från igår, haha!
Har sett båda dessa flera gånger idag för jag tycker de är så jäkla roliga.
Så de måste självklart upp här på bloggen så jag kan minnas tillbaka när jag tittar in här om ett år! ;) 
 
Först har vi vår fail med raketen, haha!
Älskar att jag lyckades fånga detta på film! 
Raketen sköts alltså aldrig upp utan "exploderade" vid marken vilket jag ju inte fattade först eftersom jag filmade och letade efter den i luften. xD
 
Sedan har vi en video där jag ska öppna min Asti för första gången själv typ.
Jag har druckit Asti många gånger tidigare men är största mesen när det kommer till att öppna flaskor som poppar så därför brukar jag överlåta det till Anna eller Marcus men igår ville jag utmana mig själv och det passade Anna såklart på att fånga på film! ;D
 
Vi bjuder även på lite härlig skönsång, haha!
 
2017, Sofie tittar på | |
Upp