Shadowhunters och kladdkaka

Hej på er!
 
Min tidiga dag på jobbet idag och trots att jag bara ville lägga mig och sova när jag kom hem så lyckades jag hålla mig vaken (heja mig!) så har spenderat dagen med att städa lite smått, se senaste avsnittet av Vanderpump Rules och en massa YouTube-videos och sedan bakade jag faktiskt kladdkaka (evigheter sedan jag gjorde det sist!) lagom till när Anna kom ner och vi skulle se nya Shadowhunters-avsnittet!
 
Alltså Shadowhunters är såååå mycket bättre nu för tiden än var det var första säsongen och i början av andra. De nya manusförfattarna har gjort ett grymt jobb och jag är så glad för det! Serien är fortfarande inte perfekt men karaktärerna är så mycket bättre nu vilket gör mig lycklig eftersom jag vill att de ska vara så lika de är i boken som möjligt! ;D 
 
Hur som haver, nu tänkte jag försöka få upp inlägget om dag 3 på Gran Canaria och sedan tänkte jag faktiskt titta på 50 Shades of Grey då vi ska se andra filmen på bio på torsdag. Har inte sett filmen sedan jag såg den på bio så kan vara bra att se den på nytt ;)
 
Hörs förhoppningsvis snart igen med semesterinlägget!
2017 | |
Upp