Gran Canaria 2017 - Dag 1

Marcus sov genom både start och landning. Han är så knäpp!
 
En annan sitter och är supernervös liksom, haha! Dock har jag hittat något som gör mig lite lugnare i alla fall och det är dels att få sitta vid ett fönster (så jag kan se att vi fortfarande åker uppåt vid start då det alltid känns som flyget går neråt när man kommit en bit upp...) samt att lyssna på Disney-musik faktiskt! Jag sitter fortfarande och spänner mig rätt mycket men inte hela tiden utan lyckas slappna av litegrann i alla fall :) 
 
Väl framme spanade vi in hotellet! Här ser ni den fantastiska Infinity-poolen!
Som sagt, hotellet var så himla fint! Vill gärna åka dit någon gång igen...
 
Och för den som missade det i mitt tidigare inlägg så bodde vi alltså på Lopesan Costa Meloneras Resort i Las Meloneras!
 
Sedan gick vi ut från hotellet där man hamnade direkt på strandpromenaden så vi gick ju såklart och tittade lite på havet och stranden o.s.v.
 
Sedan blev det pizza på en restaurang precis vid havet!
Jag försökte beställa vitlökssås vilket gick sådär.... Fick i stället vitlöksskivor på pizzan men det gick ner ändå! ;) 
 
Avslutade dagen med Sex on the Beach, godis och Yatzy på balkongen!
 
Dag 2 får ni se imorgon... :)



2017, Resor | |
Upp