Alla Hjärtans Dag...

 
Hej på er!
 
Söndag - klockan är snart 2 och jag ligger här i sängen och funderar på att ta mig en tupplur. Jag har varit uppe sen sex-halv 7 imorse och har redan hunnit med det mesta jag ville hinna med idag.
 
Jag har färgat håret, tvättat två maskiner med tvätt, städat lite i vardagsrummet och fotat hela veckans inlägg till skönhetsbloggen. Gjorde en Alla Hjärtans Dag-sminkning som jag tänkte lägga upp på torsdag, det blir nog sista inlägget innan vi åker iväg. Blev så himla nöjd med sminkningen att jag nog ska packa med mig samma produkter och göra en likadan sminkning på Alla Hjärtans Dag! ;D 
 
Det jag har kvar som jag gärna skulle vilja göra idag är att i alla fall påbörja packningen för resan. Sommarkläder och sånt kan man ju lägga ner redan nu liksom. Men det kan jag ju göra senare idag i så fall... Nu vill jag bara passa på att ta det lugnt i några timmar! ;) 
 
Känner mig som sagt rätt trött nu men tänkte försöka läsa lite och sedan kanske det börjar bli dags för lunch. Är rätt så hungrig.
 
Vad gör ni idag?
 
2017 | |
Upp