Förändring på G...

Helgen i bilder: 1. filmkväll med anna i fredags 2. selfie igårkväll 3. middag på st george med nicke och marcus 4. fyrverkerier på augustifesten.
 
Hej på er!
Hur är läget? Har ni haft en bra helg?
 
Jag har haft en riktigt trevlig helg. I fredags hade jag och Anna filmkväll, vi pratade en massa, åt gott och såg Guardians of the Galaxy Vol. 1 och Vol.2. 
 
Igår "tvingade" jag med mig Marcus ner på stan för en sväng på Augustifesten. Jag tänker alltid att jag vill gå på Augustifesten här i Norrköping men sedan har det nästan aldrig blivit av, eller att man bara gått en kort stund på marknaden och inte mer liksom. Så jag föreslog att vi skulle dra ner dit vilket vi gjorde och det blev en heltrevlig kväll!
 
Vi hann med en sväng på marknaden, vi åt god middag på St George tillsammans med Nicke, vi såg fyrverkerishowen (första gången för mig, har tidigare bara sett den ifrån fönstret här hemma, haha!) och sedan hamnade vi på Trädgårn där vi träffade Mattias och Milla och deras vänner. Hängde där fram till stängning och sedan mötte vi upp Christian och drog till Hugo till de stängde. Marcus som inte brukar vara så mycket för att gå ut på nattklubb var den som sa "det är ju fyra minuter kvar!" när Christian och jag tänkte att vi kunde börja dra hem där strax innan 3... haha!
 
Idag har vi mest hängt i soffan och sängen. Käkat pizza och kollat Baywatch och sedan en tupplur i sängen. Vi har dock varit ute och slängt allt skräp som stått i hallen nu i en vecka typ. Så något vettigt har vi gjort också! ;) 
 
Resten av kvällen blir i alla fall lugn. Tänkte börja se ifatt The 100 och ta mig något att käka.
 
I veckan fortsätter vi med inskolning av nya barn på jobbet och sedan sker det även ett par förändringar i veckan, dels här på bloggen men även privat. Återkommer med mer info när det är dags... ;D
 
2017 | |
Upp